košík funkční prádlo

Obchodní podmínky

obchodní podmínky - Obchodní podmínky



Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v e-shopu společnosti SINTEX, a.s. Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost SINTEX, a.s., se sídlem Moravská 1078, 560 02 Česká Třebová, IČ: 25298496, zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl B., vložka 1856 a kupujícího (zákazník, spotřebitel).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

1. Jak nakupovat v našem internetovém obchodě

Každý návštěvník našich internetových stránek má možnost procházet katalogem produktů a seznámit se tak s naší aktuální nabídkou. Všechny takto nabízené produkty lze objednat prostřednictvím našeho e-shopu. U daného produktu jednoduše zvolíte požadované parametry a vložíte jej do  nákupního košíku.

1.  U vybraného produktu označíme košík (objeví se informace – Položka byla vložena do košíku). Takto můžeme vložit libovolný počet položek.

2.  Nákupní košík

a)      Krok č. 1 – zobrazí se přehledná tabulka vybraných produktů

b)      Krok č. 2 – objeví se formulář pro vyplnění fakturačních údajů (registrovaný 
         zákazník má již vyplněno)

c)      Krok č. 3 – výběr způsobu dopravy a platby (nutno zadat i při objednávce nad
                  2 000,-  Kč,  
ale ve faktuře se zobrazí doprava s částkou 0,- Kč)

d)      Krok č. 4 – celková rekapitulace, po označení  položky dokončit přijde
                  e-mailem
potvrzení o odeslání objednávky

 

2. Registrace zákazníka a její výhody

Každý zákazník našeho e-shopu má možnost registrace. Tím si vytvoří vlastní účet, ve kterém může sledovat průběh a historii svých objednávek.  Neregistrovaný zákazník nemá možnost zpětného náhledu do historie a sledování průběhu aktuální zakázky. Pouze dostává informace e-mailem z naší strany při každé změně týkající se aktuální objednávky.


3. Vyřízení objednávky

Vaši objednávku standardně vyřídíme během 2 pracovních dnů. Pokud není zboží na skladě, je dodací lhůta pro doručení stanovena na 21 pracovních dnů.


4. Platební podmínky

Způsob platby se volí v závěru sjednávacího procesu.

Dobírka – peníze zaplatíte při převzetí zboží poštovnímu doručovateli, na poště nebo kurýrovi PPL (určeno pouze pro ČR).

Bankovní převod – jakmile odešlete objednávku, obdržíte e-mailem její potvrzení. Vyčkejte na výzvu k úhradě objednávky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést. Výzvu obdržíte e-mailem. Vámi zaslané peníze nám budou připsány na účet během 1 – 3 dnů po jejich odeslání. Ihned po připsání platby Vám zboží odešleme.

Hotově při osobním odběru – vyčkejte, prosím, na e-mailové oznámení, že je zboží pro Vás připraveno k odběru.

 

5. Dodací a dopravní podmínky

Obchodní balík České pošty s.p. – standardní doba doručení zákazníkovi je 1 pracovní den od odeslání SINTEXEM. V případě, že Vás poštovní doručovatel nezastihne na uvedné adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště a do schránky Vám bude vloženo Oznámení o uložení zásilky. Na poště bude balíček uchován maximálně 7 dnů. 
 

 
Cena poštovného pro ČR
Cena poštovného pro SR
Bankovní převod
105,- Kč
245,- Kč (10 €)
Dobírka
120,- Kč


Balík PPL – PPL rozváží zboží ve všední dny od 8.00 do 18.00. Standardní doba doručení zákazníkovi je následující pracovní den od odeslání balíčku SINTEXEM.  Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služeb PPL je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení.
Určeno pouze pro ČR.

 

 
Cena poštovného pro ČR
Cena poštovného pro SR
Bankovní převod
145,- Kč

Dobírka
185,- Kč


Při objednávce nad 2000,- Kč máte dopravu Českou poštou nebo PPL zdarma! Neúčtujeme poštovné ani balné. Týka se zboží doručovaného na území ČR.

Osobní vyzvednutí - vždy je zdarma. Další velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli.

Pozor – před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail  s potvrzením. Pošleme vám je, jakmile je zboží na prodejně připraveno, proces totiž nějakou chvíli trvá. Na prodejně pro vás bude připraveno ještě následujících 5 pracovních dnů. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, je uvolněno do volného prodeje.

 

Zásilku do České pošty i od PPL si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta reklamaci  neuzná.

 

Problémy s doručením - pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na naši telefonní linku +420 465 565 422

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky:

·                    Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození

Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.

·                    Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky

Průběh doručování můžete sledovat on-line u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.

·                    Zásilka se ztratila u přepravce

Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.

 

Byla-li původní objednávka placena bankovním převodem, prosíme o zaslání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit.

 

U každého produktu naleznete odkaz na dostupnost zboží. Informaci o dostupnosti zboží Vám ještě potvrdíme e-mailem. Stane-li se, že nebudeme schopni dodržet termín dodání, neprodleně budete informování a dojednáme s Vámi další postup ( v úvahu připadá prodloužení dodací lhůty, stornování objednávky či jiná individuální řešení).

 

6. Možnost vrácení či výměny zboží ve 14 denní lhůtě

Pokud jste si vybrali zboží a zjistili, že pro vás není to pravé, nebo jste se netrefili při výběru dárku, máte možnost vrátit zboží ve 14 denní lhůtě. Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně). Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty.
Odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat elektronicky na adresu saltman@saltman.cz. V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží prodávajícímu ani nárok na proplacení dopravného, bylo-li zboží doručeno přepravní společností. Tohoto práva můžete využit, pokud jste u nás nakoupili jako fyzická (soukromá) osoba (tedy nikoliv na IČ). Právo na vrácení zboží vám vzniká i při osobním odběru a zboží je možné vrátit bez udání důvodu. Právo na odstoupení od smlouvy plyne ze zákona č. 367/2000 Sb., vše ve znění novel. Nemusíte mít obavy, že Vám nebude například vyhovovat velikost či barva aj. Jednoduše, nebudete-li se zbožím spokojeni, zašlete nám ho zpět. Cena poštovného je v tomto případě hrazena zákazníkem. Pokud se takto rozhodnete, postupujte následovně:

 

1)      Vytvořte si kopii dokladu o zaplacení

2)      V případě výměny zboží vytvořte krátkou zprávu, za jaké zboží (velikost, barvu atd.) si přejete objednaný produkt vyměnit

3)      V případě vrácení zboží vytvořte krátkou zprávu, jakým způsobem si přejete peníze za Váš nákup vrátit. Zda převodem na účet (uveďte číslo účtu) nebo složenkou na Vaši adresu

4)      Zboží, zprávu pro nás, originál doklad o koupi a veškeré ostatní doklady, které byly se zbožím dodány, nám zašlete zpět jako obyčejnou pojištěnou zásilku (nikoli na dobírku)  na adresu:

SINTEX, a.s.

Prodejna

Moravská 1078

560 02  Česká Třebová

Jakmile zboží obdržíme, obratem Vám zašleme peníze za nákup buď převodem uhrazené částky na Váš účet nebo složenkou na Vámi požadovanou adresu.

 

Upozornění:

Při uplatnění možnosti vrácení zboží musí být splněny tyto podmínky:

a)      Zboží musí být vráceno v původním neporušeném obalu

b)      Nesmí nést známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje)

c)       Zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno

d)      Nesmí chybět originální doklad o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány


7. Ochrana osobních údajů

Svou registrací udělujete dobrovolně souhlas ke shromažďování, zpracování a aktualizování svých osobních údajů. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

8. Reklamace

Dle zákona č. 136/2002sb., v platnosti od 31. 01. 2003, kterým se mění zákon č. 40/1964sb. občanského zákoníku, je u zboží vyrobeného od roku 2003 lhůta na uplatnění reklamace 24 měsíců.

·         Reklamaci uplatňuje spotřebitel (kupující) v záruční době u prodávajícího, v místě kde vadný výrobek zakoupil.

·         Reklamaci zjištěné vady by měl kupující uplatnit bez zbytečného prodlení, tj. v co nejkratším termínu poté, co se objevila. Případné prodlení při pokračujícím používání může zapříčinit prohloubení vady a naprosté znehodnocení zboží, které může být důvodem odmítnutí reklamace.

·         Reklamační řízení může být zahájeno, pokud zákazník předloží kompletní zboží, prokáže jeho nákup, nejlépe pokladním dokladem  a zboží bude hygienicky nezávadné. Prodejce je oprávněn odmítnout reklamované zboží, které nesplňuje zásady obecné hygieny.

·         Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitějších případech do tří dnů (doba potřebná k odbornému posouzení vady se do této doby nezapočítává).

·         Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší době.

·         Po uplynutí 30 dnů má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

·         Vady zboží a služeb se dělí na odstranitelné a neodstranitelné. Podle toho, o jakou vadu se jedná, se liší i nároky kupujícího. Jedná-li se o vadu odstranitelnou, má kupující právo požadovat její včasné, řádné a bezplatné odstranění. Pouze v případě, že nebyla věc použita, může kupující požadovat její výměnu, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Při vadě neodstranitelné, která brání řádnému užívání věci, jako věci bez vady, má kupující právo buď na výměnu věci nebo na vrácení kupní ceny zboží. Kupující však může také požadovat slevu, pokud vada nebrání řádnému užívání věci.

·         uplatnění reklamace je prodávající povinen vydat potvrzení (reklamační list).

·         Záruční doba neběží ode dne uplatnění reklamace do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít (záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byla reklamace vyřizována).

·         Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou.

 

Nezapomeňte, prosím, že záruční doba a životnost textilních výrobků jsou různé pojmy. Životnost je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním užívání může být životnost textilních výrobků kratší než záruční doba.

 

9. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzení jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný registrovanému kupujícímu.

Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedené v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 5. prosince 2011!